LEGO Mindstorms: Morse code Printer

Hey, vandaag heb ik een robot gebouwd met mijn (vaders) LEGO Mindstorms.
Het is een Morse code Printer. Je tapt de morse code op de touchsensor, het programma vertaalt dat naar letters, en print die. De robot is ontworpen door Jason van jkbrickworks.com, bouwinstructies en het programma zijn ook door hem gemaakt. Hieronder zie je een video:





Ik vind het zelf een mooie constructie, en een mooi programma, en wil Jason daar graag voor bedanken.

Hier kun je het programma, en de bouwinstructies vinden:

Dit was het weer!
Tot de volgende keer,
Robin

Reacties

  1. hoe moet je het programma openen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet een app op je computer installeren om het programma naar je Brick the kunnen uploaden. Ik heb het even opgezocht, en je kan het hier downloaden: https://www.lego.com/en-us/themes/mindstorms/downloads. Het programma wat ik hier laat zien is in de oude versie van het programma gemaakt. Ik werk niet veel meer met Mindstorms, dus ik weet niet of het in het nieuwe programma werkt. Ik raad aan gewoon de oude "Retired Home Edition" te downloaden.

      Verwijderen