Ik ben van code-editor geswitcht

Hai,
Ik heb een hele tijd geleden een blogje gemaakt over mijn favorite code-editor: Brackets. Altans, dat was mijn favoriete editor. Ik ben namelijk naar Visual Studio Code geswitcht. De reden daarvoor is dat Visual Studio Code ingebouwde GitHub functionaliteit heeft. Daarnaast kan je door ! te typen een hele HTML pagina in een keer maken. Daarnaast vind ik de bestandsbrowser - die kolom links - beter werken. Ook heb je rechts een soort balk waarin je een voorbeeld ziet van het volledige bestand. Waar ik wel aan moest wennen is hoe de kleuren eruitzagen. Ik was heel erg gewend aan de kleuren in Brackets. Daar had ik echter snel een oplossing voor gevonden: leg en Brackets thema over Visual Studio Code heen. Ik raad voor beginners nog steeds Brackets aan, omdat het simpeler is.
Toch wilde ik dit even laten weten.

Robin

Reacties: