SkyLight Website Builder v0.02-beta is af!

Een tijdje geleden (ongeveer een maand) heb ik een blogje gepost over mijn website bouwer: SkyLight Website Builder. Ik had toen net de eerste beta versie (release) af, en nu (een maand later) heb ik de tweede beta versie af. Met deze versie heb ik veel dingen toegevoegd, zoals:

  • Het importeren zelf gemaakte van thema's
  • Een tweede standaard thema (beschikbaar op GitHub)
  • Menu's
  • Wiki (voor tutorials)
  • Een paar bugfixes in de page module
  • About tabblad (voor versie informatie)
Je kan versie twee downloaden op mijn GitHub profiel. Wees je wel bewust dat het testversies zijn, en er dus nog bugs in zitten, en ze soms niet helemaal stabiel zijn.

Wil je meer van dit project weten? Neem eens een kijkje op mijn GitHub: GitHub.com/RobinBoers

- Robin

Reacties: