Nindo is offline

Ik heb 1 januari 2021 besloten om Nindo uit de lucht te halen. De reden daarvoor is omdat het door precies 1 persoon gebruikt werd: mij (en social media platforms zijn nogal saai als je de enige gebruiker bent...). Daarnaast koste het me best veel werk om Nindo draaiend te houden.

Ik heb er erg van genoten Nindo te maken, en te onderhouden, maar ik wil eigenlijk werken aan nieuwe projecten. Zo heb ik deze vakantie gewerkt aan een multiplayer game in Javascript met Socketio. Ik plan om komend jaar misschien nog een nieuw, maar simpeler chat programma te maken.

Dus wat betekent da voor de eindgebruikers? Simpel gezegd is dit ongeveer wat er gebeurd: Er kunnen geen berichten meer worden geplaatst, profielen worden gemaakt of berichten worden verstuurd. Accounts blijven online, maar worden allemaal overgezet naar geheimesite-accounts. Dit betekent dat je gewoon kan inloggen, en dat je gebruik kan maken van andere apps die ik gemaakt heb. 

MAAR. De code voor dit project heb ik op GitHub gezet. Dat betekent dat je als je dat wil, en je de kennis hebt, je zelf een eigen versie van Nindo kan hosten. En als er bugs zijn kan je me e-mailen, en dan kijk ik er natuurlijk even er naar.

 Als je intresse hebt in het project, kan je het hier zien:
https://github.com/RobinBoers/Nindo

 - Robin


Reacties: