SkyLight Website Builder v0.01-beta beschikbaar!

Ik heb de laatste paar maanden hard gewerkt aan een nieuw project: een website bouwer. Ik heb al verschillende websitebouwers gemaakt, maar deze is anders. Ik heb de code nu ook ECHT netjes gemaakt, en gepubliceerd op GitHub. Verder heb ik dingen gemaakt als een theme interface, met een simpele API voor third-party developers. Ook heb ik betere code geschreven voor het aanmaken van pagina’s. 


Ik vind het erg leuk om aan dit project te werken, en ik heb veel geleerd over PHP en GitHub. Ik heb gister de eerste versie (release) gepubliceerd met de naam v0.01-beta. Het is een testversie maar je kan er al een een kijkje in nemen.

Deze testversie bevat de volgende functies:
  • bloggen
  • static pagina’s
  • custom themes
  • custom logos (als je thema het ondersteund)

Wil je meer van dit project weten? Neem eens een kijkje op mijn GitHub: GitHub.com/RobinBoers

- Robin

PS
Versie 2 is inmiddels beschikbaar, kijk hier voor versie 2:

Reacties: